פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

Bestway 56479 בריכת אולטרה 956*488*132

סדרת האולטרה היוקרתית של בריכות BESTWEY מתוכננות בקפידה עשויות 3 שכבות חומר חזק

משולב פוליאסטר ארוג שתיו הערב ( רשת) עטוף 2 שכבות PVC המבטיח עמידות איתנה לאורך זמן. השדרוג בעיצוב במבנה והחומר של בריכות BESTWAY מקנה לה יכולת לעמוד במצבים קיצוניים כגון חשיפה לשמש , לכלור וכמו כן לעמוד ביציבות בכמויות מים גדולות. שלדת הבריכה עשויה מתכת מגולוונת לעמידות גבוהה מפני חלודה.
  מחיר רגיל: 12,000 ₪
מחיר: 5,590 ₪
איסוף עצמי: 0 ₪
זמן אספקה: 7 ימים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
קניה בטוחה

מידע נוסף

אביזרים נלווים: סולם , כיסוי תחתון , כיסוי עליון

משפחת בריכות השחייה, Power Steel של חברת BESTWAY מציגה פתרון יעיל ונוח להרכבה, פרופילים אובאליים המקנים חוזק למבנה הבריכה. משפחת הבריכות ה-Power Steel מאופיינת במבנה ה-™TRITECH בו היריעה היא עבה במיוחד ובנויה משלוש שכבות, שכבת פוליאסטר אמצעית. ושתי שכבות חיצוניות הבנויות PVC רשת הפוליאסטר צפופה מצד אחד ועבה מצד שני- מאפיינים המקנים ליריעה עמידות, קשיחות וגמישות. החל משנת 2016 חברת BESTWAY משנה את תצורת ההדפסה בחלקה הפנימי של היריעה לתצורה חדשה ומרעננת המקנה לבריכה מראה חדש ושונה מהנהוג עד עכשיו בתחום זה של בריכות השחייה, מגיעה עם גוון לבן (גוון המושפע פחות מהחום) על מנת למזער את השפעת מידת החום החיצונית על המסגרת העליונה של הבריכה. מגוון הבריכות במשפחת ה-Power Steel עם מידות הבריכות השונות נותן מענה ראוי לכל משפחה הרוצה להתאים בריכה לשטח הגינה שלה. כמו כן הבריכות על פי המרכיבים שלהם הינן קלות לתפעול ומוצעות במחיר שווה לכל נפש. מבנה דופן הבריכה עשוי משלוש שכבות: שתי שכבות PVC חיצוניות ורשת פוליאסטר ארוגה המקנה ליריעה חוזק וקשיחות מצד אחד וגמישות מצד שני. הבריכה נוחה לריקון המים בגמר העונה, מבנה פתח ניקוז המים מאופיין בפקק מובנה חד כיווני שבעזרתו ניתן גם לווסת את קצב ניקוז המים מהבריכה.

גובה הבריכה: אורך מדופן לדופן: רוחב מדופן לדופן: אורך מתומך לתומך: רוחב מתומך לתומך: תכולת הבריכה: גובה המים מומלץ: 132 ס"מ 956 ס"מ 488 ס"מ 1012 ס"מ 534 ס"מ 52,231 ליטרים 119 ס"מ